TuggaBananWTF Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Easy & Medium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 (redigerat) Kör på Medium & Hard & Expert i GH WT Redigerat 4 Februari 2009 av bluepower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag kör dessa svårighetsgrader på dessa konsoler. PS2: Medium (jag kör med vanlig kontroll) PS3: Kör inte spel på den skitkonsolen. 360: Medium (jag kör med vanlig kontroll) Wii: Easy (då kör jag med gittaren) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag kör dessa svårighetsgrader på dessa konsoler. PS2: Medium (jag kör med vanlig kontroll) PS3: Kör inte spel på den skitkonsolen. 360: Medium (jag kör med vanlig kontroll) Wii: Easy (då kör jag med gittaren) Men lol.. ;_; Du vet att du kör easy på alla konsoler då va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) Expert. Redigerat 1 Mars 2010 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) kör på hard, men klarar några låtar på expert Redigerat 7 Februari 2009 av ixam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Trummor; Medium, några låtar på hard, ett par på expert kanske. Gitarr; Hard för det mesta, lite medium och lite expert. Bas; hard, expert. Sång; Vet inte Redigerat 27 Februari 2009 av HolyHunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Wow dudes, jag tycker att jag är bra, för jag fick 4 stjärnor på One @ Expert :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 jag har klarat GH3 på Medium och nu försöker jag på mig på Talk Dirty to me och story of my life på Hard men det går åt skogen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) Guitar Hero I: Expert Guitar Hero Aerosmith: Hard, lite på Expert Redigerat 20 Mars 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 GH3 : Expert, klarar alla förutom TTFAF och Raining Blood ! Awesome fail is awesome! GHIV: expert, klarar allt förutom Satch Boogie gigets låtar. Awesome failure is awesomer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg