Hoppa till innehåll

Vad Köra Du På Gh3?


Husko
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla är vi kanske inte puckon som inte gör annat än att spela guitar hero hela dagarna?

 

Aircondition och Fruktnystan är bara råpwn >:C

 

 

EDIT: Körde karriären och fick klara before i forget och cult of personality(lol, längesen jag spelade?! >_>') för att sedan komma ner till Battle for your soul giget.

Väl där 4*ade jag tNoB och CoD för att sedan köra One, när jag är påväg mot pers (hade ca 280k alla gånger -.-') när solot började vägrade min gitarr ge mig star power! Fyfan vad sur jag är, samma sak skedde 4ggr! Kör den nog sen, Raining Blood vill jag inte tänka på ;_;

Redigerat av Eru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Expert på allt, klarar alla låtar förutom TTFAF, Raining Blood och Slipknot änsålänge, jag kommer 98% på Before I forget hela tin :'<

du sa att du inte klara before i forget av slipknot. Sedan säger du att du klarar den låten på 98% :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Expert på allt, klarar alla låtar förutom TTFAF, Raining Blood och Slipknot änsålänge, jag kommer 98% på Before I forget hela tin :'<

du sa att du inte klara before i forget av slipknot. Sedan säger du att du klarar den låten på 98% :huh:

 

 

 

Men lär dig att läsa så kanske du inte ställer så djävla korkade frågor.

 

Jag kom 98% igenom låten! Inte så mycket antal noter satta i %.

 

Men nu har jag klarat även den och fått 4stjärnor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hard

 

Skyll inte på mig, jag har inte ens spelet :P Spelar det bara hos min kompis som tidsfördriv när Gmod eller L4D connectar till en server (Ja, jag har alltid med mig min laptop till min kompis ^^)

 

EDIT: Kom just på en sak; "Vad köra du på GH3"

 

Vad f*n? "Vad köra du"? Bra svenska, grabben.

 

Han är från Libanon..klanka inte för att alla inte kan bruka det svenska språket full ut. (100%) Förresten gör du det inte heller, du översätter ju ordet "connecting" blandar det med lite svenska och får fram connectar... Men det spelar ingen roll ;D

 

 

<3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...