TheUnnamed Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 (redigerat) Jag kör på hard orkar inte riktigt nöta så jag kan ta steget till expert :P Redigerat 1 Juli 2009 av status Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Uppe på Hard/Expert på trummor nu. Fortsatt Expert på gitarr så jag sänker mig inte. -_-; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 ska börja med hard nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D3tr01t Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Sopor! TTFAF är lätt på Expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Alla är vi kanske inte puckon som inte gör annat än att spela guitar hero hela dagarna? Aircondition och Fruktnystan är bara råpwn >:C EDIT: Körde karriären och fick klara before i forget och cult of personality(lol, längesen jag spelade?! >_>') för att sedan komma ner till Battle for your soul giget. Väl där 4*ade jag tNoB och CoD för att sedan köra One, när jag är påväg mot pers (hade ca 280k alla gånger -.-') när solot började vägrade min gitarr ge mig star power! Fyfan vad sur jag är, samma sak skedde 4ggr! Kör den nog sen, Raining Blood vill jag inte tänka på ;_; Redigerat 18 Juli 2009 av Eru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Hard just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Expert på allt, klarar alla låtar förutom TTFAF, Raining Blood och Slipknot änsålänge, jag kommer 98% på Before I forget hela tin :'<du sa att du inte klara before i forget av slipknot. Sedan säger du att du klarar den låten på 98% :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Expert på allt, klarar alla låtar förutom TTFAF, Raining Blood och Slipknot änsålänge, jag kommer 98% på Before I forget hela tin :'<du sa att du inte klara before i forget av slipknot. Sedan säger du att du klarar den låten på 98% :huh: Men lär dig att läsa så kanske du inte ställer så djävla korkade frågor. Jag kom 98% igenom låten! Inte så mycket antal noter satta i %. Men nu har jag klarat även den och fått 4stjärnor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Hard Skyll inte på mig, jag har inte ens spelet :P Spelar det bara hos min kompis som tidsfördriv när Gmod eller L4D connectar till en server (Ja, jag har alltid med mig min laptop till min kompis ^^) EDIT: Kom just på en sak; "Vad köra du på GH3" Vad f*n? "Vad köra du"? Bra svenska, grabben. Han är från Libanon..klanka inte för att alla inte kan bruka det svenska språket full ut. (100%) Förresten gör du det inte heller, du översätter ju ordet "connecting" blandar det med lite svenska och får fram connectar... Men det spelar ingen roll ;D <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) Fick 230.000-nånting på Satch Boogie igår. :) Äsch, misstog den här tråden för skryt-tråden. :( Redigerat 3 Augusti 2009 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Hard och lite Xpert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 ALLT på expert. ( Utom TTFAF, som jag NÄSTAN drar. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg