KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Hej. Jo jag tänkte börja spela wow igen. Och då så funkade inte mina skivor. Jag har laddat ner 10 dagar nu och min fråga är. Kan jag spela vanliga wow med det. Alltså måste inte installera nåt med skivor. Tack i förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Om du har spelet nerladdat så kan du spela, skivorna har ingenting med ditt account att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Har faktiskt för mig att efter 10-dagarsperioden när kontot blivit låst, står det någonting i stil med "this account is locked until pay blablabla". Så det skulle kanske funka. Förresten, vad är det som gör att skivorna inte funkar? Popups? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Men jag har 10 dagars dagar. Och då vill jag fårtsätta med vanligt acc men utan att installera nåt mer. Det är det jag undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Men jag har 10 dagars dagar. Och då vill jag fårtsätta med vanligt acc men utan att installera nåt mer. Det är det jag undrar.Om du kan spela spelet så kan du spela spelet, som jag just sa har skivorna _ingenting_ med ditt account att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 TACKAR det var snällt att ni sa det =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Om du har installerat det så kan du såklart spela det i tio dagar. Men mitt råd var om du betalade i månaden istället. Mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Ska det när 10 dagar är kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Du måste dock aktivera ditt WoW account med en authorizing key som du får med när du köper skivorna:) som en CD-key, så du måste i vilket fall köpa skivor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har ett acc. Vanligt med TBC på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Så du har skaffat ett nytt acc? Du needar nya skivor sånnafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 MEN... Jag har 1 vanligt wow acc. Det är gammalt. Det är det jag undrar om jag kan köra på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg