Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 nä de tror ja inte på...möjligtvis med en vattenpistol... Det går nog inte heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 X-box ÄR inte skottsäker!!!!! Varför skulle dom slösa ett material som är skottsäker till en spelkonsol???!!! Svara på den om ni kan!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 X-box ÄR inte skottsäker!!!!! Varför skulle dom slösa ett material som är skottsäker till en spelkonsol???!!! Svara på den om ni kan!!!! För att någon ska slippa behöva laga den om någon har pepprat sönder den... <_< Men den är inte skottsäker, inte helt iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 (Secred @ 19/04-2004 07:49:38) X-box ÄR inte skottsäker!!!!! Varför skulle dom slösa ett material som är skottsäker till en spelkonsol???!!! Svara på den om ni kan!!!! För att någon ska slippa behöva laga den om någon har pepprat sönder den... <_< Men den är inte skottsäker, inte helt iaf. Och varför skulle nån göra det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 X-box ÄR inte skottsäker!!!!! Varför skulle dom slösa ett material som är skottsäker till en spelkonsol???!!! Svara på den om ni kan!!!! Jag svarar med en annan fråga, varför är solen gul, varför är gräset grönt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 För att solen e vit och vit innehåller alla färger, men när solstrålarna träfar ozonlagret så fösviner all blå färg. Därför e himmlen blå och solen gul.' Gräset blir grön eftersom det innehåler magnesiumjoner som skapar klorofyl. Ju mer klorofyl destu mer grönfärg!!! Hoppas mina svar räckte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jovisst är det så, men det var inte riktigt så jag menade att man skulle tolka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-[AtoM]- Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 nähe hur menade du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Vart har du hört det ifrån?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 För att det e så!!! Och jag undrar också hur du menar att man ska tolka det?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 ofta han skjuter en kula mot ett Xbox!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Terminator Kill Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 lol du måste skoja :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg