MixedStuff Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Ikväll ska jag lira pcw elr se på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Har ju ingen skola imorgon så min helg har ju redan börjat, dock måste jag upp till SYOn för att försöka lägga in Historia A i min studie. Vet inte i nuläget hur min helg ser ut får nog återkomma. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 CoD 4 och oblivion blir det i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 är ledig fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag så har en riktig superhelg. igår såg jag animal collective och var inte jätteimponerad. resten av helgen är inte planerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 inget särsilkt, städa antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Idag åkte jag slalom i Storklinten. Annars ska jag spela hockey och träna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Spela Saints Row 2, se film och äta på lördag kväll och kanske se nått annat ;| En vanlig helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Är level 20 nu på min mage, vilket var mitt mål tills idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 ser ut som det blir någon slags fest ikväll funderar på att sticka på en imorgon oxå, fast där är jag objuden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 ser ut som det blir någon slags fest ikväll funderar på att sticka på en imorgon oxå, fast där är jag objuden :( Krasha in bara :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 ser ut som det blir någon slags fest ikväll funderar på att sticka på en imorgon oxå, fast där är jag objuden :( Krasha in bara :D Och om det är nån som protesterar så snor du alkoholen och sticker ut genom badrumsfönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 ser ut som det blir någon slags fest ikväll funderar på att sticka på en imorgon oxå, fast där är jag objuden :( Krasha in bara :D Och om det är nån som protesterar så snor du alkoholen och sticker ut genom badrumsfönstret. Sparka sönder en kruka på vägen för att visa ditt missnöje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.