Gäst caru Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Ska ni köpa The Sims 3? Ser rätt kul ut tycker jag. Vet nån när det kommer till Sverige? Till Amerika kommer det 20 Februari iallafall. Lite Trailers: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat 9 Januari 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag ska kanske köpa collectors edition och den kommer ut i sverige den 19 februari. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
micka12 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag ska köpa sims 3! det verkar vara kul... jag har för mig att det oxå kommer ut i februari i Sverige men vet ej vilken dag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag ska köpa The Sims 3, ja. Det är roligt för jag har spelat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Demo eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Kanske det, måste då spela på den stationära datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zLouisEz Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Ska ni köpa The Sims 3? Ser rätt kul ut tycker jag. Vet nån när det kommer till Sverige? Till Amerika kommer det 20 Februari iallafall. Lite Trailers: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">Ja det ska jag nog. Sims 3 kommer ut den 19/2 här i Sverige Jag jag ska nog köpa The Sims 3, det kommer ut den 19 februari här i sverige och kostar 499kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsbebisen Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) Jag ska köpa det! Har sparat ihop till skitmycket pengar :) :) :) Förresten det står att jag har FuskaMynt här brevid. Vad gör man med dom??? :huh: Redigerat 11 Januari 2009 av simsbebisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Köper grejer i affären, men det finns inget roligt att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Nej, jag tror inte det. Jag gillar gamla The Sims 2 fortfarande, kan aldrig tröttna på det. jag spar på mina pengar och på miljön, så kanske jag kan köpa det senare om jag vill. Jo, jag har tröttnat lite på The Sims 2 men ibland får jag fantastiska idéer så då blir TS2 genast roligare. Men det skulle vara kul med Sims 3 när man kan göra simmarnas kroppar jättefeta. Pratar Simmarna engelska i TS3? isåfall skulle det vara kul, orka "En prentz en dettens HALOO?" eller "Sidurl lakka imurl". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 (redigerat) Nej, dom pratar ju fortfarande "Sims språket". Annars skulle det ju inte vara kul. Redigerat 16 Januari 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Jag ska kanske köpa det om man kan spela det på XP. Nån som vet om man kan köra det på XP ? Så att man bara inte kan köra det på Vista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg