Hoppa till innehåll

The Sims 3


Gäst caru
 Dela

Rekommendera inlägg

Ska ni köpa The Sims 3? Ser rätt kul ut tycker jag. Vet nån när det kommer till Sverige?

Till Amerika kommer det 20 Februari iallafall.

 

Lite Trailers:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat av caru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska ni köpa The Sims 3? Ser rätt kul ut tycker jag. Vet nån när det kommer till Sverige?

Till Amerika kommer det 20 Februari iallafall.

 

Lite Trailers:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Ja det ska jag nog. Sims 3 kommer ut den 19/2 här i Sverige

 

Jag jag ska nog köpa The Sims 3, det kommer ut den 19 februari här i sverige och kostar 499kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag tror inte det. Jag gillar gamla The Sims 2 fortfarande, kan aldrig tröttna på det. jag spar på mina pengar och på miljön, så kanske jag kan köpa det senare om jag vill. Jo, jag har tröttnat lite på The Sims 2 men ibland får jag fantastiska idéer så då blir TS2 genast roligare. Men det skulle vara kul med Sims 3 när man kan göra simmarnas kroppar jättefeta. Pratar Simmarna engelska i TS3? isåfall skulle det vara kul, orka "En prentz en dettens HALOO?"

eller "Sidurl lakka imurl".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...