Gäst Member Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Har någon hört talas om detta band? De är verkligen bra, och de är bara två personer i bandet. Systern och brodern, Meg White och Jack White. De gör musikstilen Hårdrock. Gillar ni de? Redigerat 9 Januari 2009 av Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 haha klart man vet vilka the white stripes e, seven nation army är väll den enda låten som jag lyssnar på men den är ganska ensidig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Riffet i Seven Nation Army är skitbra men samtidigt sjukt lätt att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 The white stripes har gjort två bra låtar, Seven nations army och nån låt där dem är matadorer(om det är dem vet jag inte, men har för mig det ;^) Annars är dem pretty worthless. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har hört dem, fast har bara gjort en bra låt som ja lyssnat på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Riffet i Seven Nation Army är skitbra men samtidigt sjukt lätt att spela. Ja, det är den lättaste låten jag kan spela. Och det senaste som jag lärde mig att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 jo de är ganska fräcka. gillar deras mer lo-fi grejer ganska mycket, då påminner dom en del om sonic youth och velvet underground i vissa stunder, och det är ju fett...ibland. skulle dock inte kalla dom för hårdrock utan mer punkblues / garage :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.