Megaman67 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Tjena, här så kommer en ganska rolig zelda film. Här försöker Link köpa ett hjärta. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Jag tycker denna film är så rolig. Jag ger 10/10 i betyg. OBS. Denna video bör inte ses av småbarn, slutet är ganska våldsamt. P.S jag har egentligen skapat en liknande tråd, fast med en annan zelda-video. D.S Redigerat 10 Januari 2009 av Pikachu456 Citera
360Xbox Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Skrivet 9 Januari 2009 JAg såg den för typ 2 år sen... Men jag tycker ändå att den är bra!! Jag gillar hur han skriker som han gör i spelet :P Citera
asabrasa Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Skrivet 9 Januari 2009 den är ganska gammal mend en är ändå väldigt kul. gillar alla random saker i hans inventory ohc i affären. gillar även att han har 7,50 ruppies. XD Citera
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Skrivet 9 Januari 2009 denna var mycket bättre än den andra zelda filmen :P Citera
Nacke3000 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Skrivet 9 Januari 2009 Jag har sett den många gånger men första gången skrattade jag som bara den!! Den får 6/10 Citera
slapparen Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Skrivet 23 Januari 2009 Tzooooooooa!Um...do you wanna go to the restroom?Grrrrrrrrrrr gud va bra! :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.