Megaman67 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Tjena, här så kommer en ganska rolig zelda film. Här försöker Link köpa ett hjärta. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Jag tycker denna film är så rolig. Jag ger 10/10 i betyg. OBS. Denna video bör inte ses av småbarn, slutet är ganska våldsamt. P.S jag har egentligen skapat en liknande tråd, fast med en annan zelda-video. D.S Redigerat 10 Januari 2009 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 JAg såg den för typ 2 år sen... Men jag tycker ändå att den är bra!! Jag gillar hur han skriker som han gör i spelet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 den är ganska gammal mend en är ändå väldigt kul. gillar alla random saker i hans inventory ohc i affären. gillar även att han har 7,50 ruppies. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 denna var mycket bättre än den andra zelda filmen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Jag har sett den många gånger men första gången skrattade jag som bara den!! Den får 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Tzooooooooa!Um...do you wanna go to the restroom?Grrrrrrrrrrr gud va bra! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.