Spaghettin Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Gamespy är sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 gamespy ä bra på vissa spel men jag spelar hellre genom spelet alltså itne genom nåt programm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Menar ni GameSpy Arcade? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 jupp tror väl det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Isåfall... sådär... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag tycker om det, men jag vet inte riktigt hur det funkar :P Bra att ha om man vill hitta en server.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 det är väl okej. inte för att jag spelar nåt av spelen som dom "stöder" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Ehm.... Asså... För mig står det att jag ''måste'' betala!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Det e bra men man kan få virus som man knapt kan få bort. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 ojj ojj ojj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Tja.. GameSpy (Arcade..) är ju ganska bra, men d e för många upgraderingar..! d e ju bra å så och man kan använda internet genom det och ladda ner från Fileplanet OSV så d e väl bra då.. jag har d men jag använder inte d / Kaktus-Killen SKREV HÄR B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CubeMaster Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Det är det sämsta gamespy har gjort hatar det kostar bara pengar och ger virus (kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.