Nyllet Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 gamespy ä bra på vissa spel men jag spelar hellre genom spelet alltså itne genom nåt programm Citera
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Menar ni GameSpy Arcade? :huh: Citera
j0hn Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Jag tycker om det, men jag vet inte riktigt hur det funkar :P Bra att ha om man vill hitta en server.. Citera
Zkin Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 det är väl okej. inte för att jag spelar nåt av spelen som dom "stöder" Citera
Morbid Desiré Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Ehm.... Asså... För mig står det att jag ''måste'' betala!! <_< Citera
ville10 Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Det e bra men man kan få virus som man knapt kan få bort. ;) Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Tja.. GameSpy (Arcade..) är ju ganska bra, men d e för många upgraderingar..! d e ju bra å så och man kan använda internet genom det och ladda ner från Fileplanet OSV så d e väl bra då.. jag har d men jag använder inte d / Kaktus-Killen SKREV HÄR B) Citera
CubeMaster Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Det är det sämsta gamespy har gjort hatar det kostar bara pengar och ger virus (kanske) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.