Hoppa till innehåll

Patch Nedtagning


FredDead

Rekommendera inlägg

Vad ska jag göra!

 

Jag höll på att ladda ner en patch som det stod att det skulle ta 24 timmar, jaha det e väl OK men sedan mitt mobila bredband pajade så gjorde jag så att det funkade igen men då gick det typ 2 - 4 kb /sekund så vet nån vad jag ska göra :thanks: i så fall...

 

TACKSAM FÖR SVAR

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har samma problem, och jag vet vad problmet är. Om du har tele2 så får du bara ladda ner 1 GB/per månad, om du laddar ner mer så sänker de ditt internet till 30kbits /sec vilket är riktigt segt. Och det är i kalender månad, så om du har laddat ner mer än 1 GB nu i januari så blir ditt internet snabbt igen 1 februari.

 

Det finns ju inte mkt då kan göra åt det, jag rekommenderar att du byter till nått bättre som 3, telia, comhem elr nått annat.

 

Om du inte kan byta för att du kanske är under 18 och dina föräldrar inte vill så kan du ju alltid fråga en kompis (som har wow) lägga över patch UPDATER (den som ser ut som starfire) på ett USB eller så för du ladda ner typ i slutet av varje månad om du förstår vad jag menar.

 

Hoppas att det hjälpte och för er andra SKAFFA INTE TELE2 OM NI KÖR ONLINE SPEL ELLER LADDAR NER OFTA xD

Redigerat av sfsfs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har samma problem, och jag vet vad problmet är. Om du har tele2 så får du bara ladda ner 1 GB/per månad, om du laddar ner mer så sänker de ditt internet till 30kbits /sec vilker är riktigt segt. Och det är i kalender månad, så om du har laddat ner mer än 1 GB nu i januari så blir ditt internet snabbt igen 1 februari.

 

Det finns ju inte mkt då kan göra åt det, jag rekommenderar att du byter till nått bättre som 3, telia, comhem elr nått annat.

 

Om du inte kan byta för att du kanske är under 18 och dina föräldrar inte vill så kan du ju alltid fråga en kompis (som har wow) lägga över patch UPDATER (den som ser ut som starfire) på ett USB eller så för du ladda ner typ i slutet av varje månad om du förstår vad jag menar.

 

Hoppas att det hjälpte och för er andra SKAFFA INTE TELE2 OM NI KÖR ONLINE SPEL ELLER LADDAR NER OFTA xD

Eller bredbandsbolaget, riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...