huggz Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) hej jag har börjat med bt(biltjuv) eller ja för ett tag sen da men e det nån som kör som är ganska hög level jag är lvl 1321! eller bli medlem www.biltjuv.nu ;) mvh huggz! Redigerat 9 Januari 2009 av huggz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 körde innan men sidan var seg/överbelastad hela tiden så jag slutade :P. Tror att de har fixat det nu dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggz Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) körde innan men sidan var seg/överbelastad hela tiden så jag slutade :P. Tror att de har fixat det nu dock. aaa nice villken level är du och börja igen kompis! :) mvh huggz Redigerat 9 Januari 2009 av huggz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 jag var typ....20? :P så nah..jag har slutat med text baserade spel nu (eller nästan..spelar fortfarande ett :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggz Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 jag var typ....20? :P så nah..jag har slutat med text baserade spel nu (eller nästan..spelar fortfarande ett :P) hehe ja men det e kul kör litte wow imellan åt så alltid lika roligt hehe... vad kör du nu da? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Human Age, är på age 2 atm...funderar på att utveckla till age 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggz Skrivet 9 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Human Age, är på age 2 atm...funderar på att utveckla till age 3. vad går det ut på har alldrig hört det förut? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 http://www.human-age.com/ men det var inte precis vad tråden handlade om så...BTT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 det är gratis va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Detta spelet har jag kört och är kul och spela. Fast nu är det svårare och levla än förr! Redigerat 12 Januari 2009 av Estevan137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag hatar textbaserade onlinespel (det finns oändligt många), så nej tack. Dessutom är väl Biltjuv rätt gammalt? Ett par år åtminstånde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.