huggz Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 gammalt är det vell men kul..... :) Detta spelet har jag kört och är kul och spela. Fast nu är det svårare och levla än förr! villken lvel är du men måste ju ha mer och mer respekt för att gå up i lvl.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Spelade biltjuv innan, men sen kom det en massa folk så blev servern överbelastad. Inge kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggz Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 prova nu det går bra för mig jag hetter huggz på det vad hetter din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag är medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggz Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 vad hetter du? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 vad hetter du? ;) Kevin112 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggz Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 oooh nice du har levlat rätt bra! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Tack Jag ska tyvär sluta med textbaserade spel för man slösar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggz Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 mm om man inte tycker det är kul så ska man vel sluta hehe <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Du har helt rätt grabben ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 prova nu det går bra för mig jag hetter huggz på det vad hetter din? hette nisse innan, men kan inte komma in längre. Säkert raderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
huggz Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 synd :unsure: har set folk som har sinna gubbar raderade ochså :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.