Hoppa till innehåll

Hur Skaffar Man Bild?


Nacke3000

Rekommendera inlägg

Hej på denna hemsidan (Fuska.se) så kan man ha en visningsbild eller en personlig bild eller vad den nu kallas.

Hursomhelst hur gör jag för att få en? Jag vill faktist ha en!

Kan någon säja exakt hur man skaffar bild?

För det första måste du ha en bild på datorn som du kan lägga upp. Den får dock inte vara större än 125x125 pixlar. Den kan vara större men när det reduceras kommer avataren och personliga bilden vara suddig. Så jag skulle rekommendera att du har den på 125x125 pixlar.

 

Sedan så gör du som FridayPanda sagt till dig för att nu ladda upp bilderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Mina inställningar -> Personlig profil -> Ändra personligt foto

Tror han menade Visnings bild.

 

 

Mina inställningar -> Personlig profil -> Ändra avatarinställningar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej på denna hemsidan (Fuska.se) så kan man ha en visningsbild eller en personlig bild eller vad den nu kallas.

Hursomhelst hur gör jag för att få en? Jag vill faktist ha en!

Kan någon säja exakt hur man skaffar bild?

För det första måste du ha en bild på datorn som du kan lägga upp. Den får dock inte vara större än 125x125 pixlar. Den kan vara större men när det reduceras kommer avataren och personliga bilden vara suddig. Så jag skulle rekommendera att du har den på 125x125 pixlar.

 

Sedan så gör du som FridayPanda sagt till dig för att nu ladda upp bilderna.

 

Varför är du med i Avatar tävlingar isåfall? Du laddar ju bara upp större ön 125x125.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej på denna hemsidan (Fuska.se) så kan man ha en visningsbild eller en personlig bild eller vad den nu kallas.

Hursomhelst hur gör jag för att få en? Jag vill faktist ha en!

Kan någon säja exakt hur man skaffar bild?

 

För det första måste du ha en bild på datorn som du kan lägga upp. Den får dock inte vara större än 125x125 pixlar. Den kan vara större men när det reduceras kommer avataren och personliga bilden vara suddig. Så jag skulle rekommendera att du har den på 125x125 pixlar.

 

Sedan så gör du som FridayPanda sagt till dig för att nu ladda upp bilderna.

 

Varför är du med i Avatar tävlingar isåfall? Du laddar ju bara upp större ön 125x125.

 

 

Alla mina avatarer som jag har gjort, de senaste alltså, de är 125x125 pixlar. Så jag har lärt mig göra avatarer i rätt mått.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...