Hoppa till innehåll

Hur Får Man Tjejer Att Chatta Med En På Msn?


Rekommendera inlägg

Har kommit på ett ganska bra sätt att börja prata med tjejer över msn.. :P

 

Du kan typ skriva något till henne som är menat till en annan. Jag skrev till en tjej "har du satt upp servern ännu"?

Några sekunder senare får jag svar av henne, hon undrar såklart vad jag menar, då kan man slänga till med "Oj.. Skrev till fel person" :P

Efter det kan man fråga vad hon gör osv, då brukar tjejerna vanligtvis bli pratglada. ;)

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har kommit på ett ganska bra sätt att börja prata med tjejer över msn.. :P

 

Du kan typ skriva något till henne som är menat till en annan. Jag skrev till en tjej "har du satt upp servern ännu"?

Några sekunder senare får jag svar av henne, hon undrar såklart vad jag menar, då kan man slänga till med "Oj.. Skrev till fel person" :P

Efter det kan man fråga vad hon gör osv, då brukar tjejerna vanligtvis bli pratglada. ;)

Nice mannen! ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har kommit på ett ganska bra sätt att börja prata med tjejer över msn.. :P

 

Du kan typ skriva något till henne som är menat till en annan. Jag skrev till en tjej "har du satt upp servern ännu"?

Några sekunder senare får jag svar av henne, hon undrar såklart vad jag menar, då kan man slänga till med "Oj.. Skrev till fel person" :P

Efter det kan man fråga vad hon gör osv, då brukar tjejerna vanligtvis bli pratglada. ;)

haha dom kanske inte blir så glada om man gör så hela tiden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har kommit på ett ganska bra sätt att börja prata med tjejer över msn.. :P

 

Du kan typ skriva något till henne som är menat till en annan. Jag skrev till en tjej "har du satt upp servern ännu"?

Några sekunder senare får jag svar av henne, hon undrar såklart vad jag menar, då kan man slänga till med "Oj.. Skrev till fel person" :P

Efter det kan man fråga vad hon gör osv, då brukar tjejerna vanligtvis bli pratglada. ;)

haha dom kanske inte blir så glada om man gör så hela tiden

 

:P

 

Det är inte meningen att göra s¨varje gång.. Men det räcker att göra så en gång per each girl :P

Dagen efter så är det bara att prata med henne igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså visa intresse :) fråga om samma saker som hon gillar etc.

 

jag hadde en brud på msn men jag sabba det ganska big time... hon ville träffas och ja sa om en vecka men jag orkade typ inte palla mig ner till GBG för att träffa ngn så... hon skriver inte till mig på msn längre =))) fast jag börjar ångra det när jag såg vilka pattar tjejen hadde. kan säga att dom va D+ i B-H :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...