Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej, har en simpel fråga. Kommer jag kunna köra CoD5 med inställningarna: 1620x1028, Maximum ( utan AA om det behövs. ) med ett 4850HD, 1GB? ( Tänker då relativt laggfrit med iaf 40-50 FPS. ) Har testat systemrequirementlab men det är ingenting man kan stödja sig på. ( Det sa att min gamla dator skulle klara Crysis :S )

Skrivet

Helt klart. Jag körde Call of Duty 4: Modern Warfare helt maxat i 1680 x 1050 med en framerate på 70-90 med mitt 8800GT. Det är nog inte alls mycket skillnad i World at War om ens någon. Det är iallafall samma motor, och tror knappast att den är förbättrad.

Skrivet

Helt klart. Jag körde Call of Duty 4: Modern Warfare helt maxat i 1680 x 1050 med en framerate på 70-90 med mitt 8800GT. Det är nog inte alls mycket skillnad i World at War om ens någon. Det är iallafall samma motor, och tror knappast att den är förbättrad.

Okej, tackar. :)

Skrivet

Jävligt konstigt. Nu har jag inte köpt World at War än så jag tyvärr inte se vad jag får för fps i det, men jag är ganska så säker på att det ska vara ungefär lika krävande som 4:an, om inte mindre eftersom Treyarch borde hunnit optimera motorn bättre.

Muslagg? Du har inte en trådlös mus eller bara damm undertill?

Skrivet

Jävligt konstigt. Nu har jag inte köpt World at War än så jag tyvärr inte se vad jag får för fps i det, men jag är ganska så säker på att det ska vara ungefär lika krävande som 4:an, om inte mindre eftersom Treyarch borde hunnit optimera motorn bättre.

Muslagg? Du har inte en trådlös mus eller bara damm undertill?

Jag köpte CoD4 istället btw, eftersom ett par polare hade det så vi kunde spela multiplayer. Glöm förresten vad jag sa om 35 FPS... Har bara 15.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...