D48 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 hejsan jag har laddat upp lite låtar på youtube och på vissa så försviner ljudet för det har ngt med att jag inte äger inte låten eller ngt. undrar bara om man kan ta bort den skiten ----> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 hejsan jag har laddat upp lite låtar på youtube och på vissa så försviner ljudet för det har ngt med att jag inte äger inte låten eller ngt. undrar bara om man kan ta bort den skiten ----> tror inte det går då artisten/gruppen har gjort så att det inte går att lägga upp deras låtar på youtube. om du byter namn på filen tex. Nisse i skogen (+ har du låten itunes så får du högerklicka o ta bort all artist info. ska funka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 kan ni gå in på --> http://www.youtube.com/watch?v=5hy6b_VKPuA och se om det funkar nu? jag har skickat ett mail och klaga på det. får se om det funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 kan ni gå in på --> http://www.youtube.com/watch?v=5hy6b_VKPuA och se om det funkar nu? jag har skickat ett mail och klaga på det. får se om det funkar nu. Jag ser ingen sån ruta. Du har nog lyckats få bort den nu. :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 kan ni gå in på --> http://www.youtube.com/watch?v=5hy6b_VKPuA och se om det funkar nu? jag har skickat ett mail och klaga på det. får se om det funkar nu.Det funkar nu. Hur gjorde du? Har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) kan ni gå in på --> http://www.youtube.com/watch?v=5hy6b_VKPuA och se om det funkar nu? jag har skickat ett mail och klaga på det. får se om det funkar nu.Det funkar nu. Hur gjorde du? Har samma problem. hmm jag tryckte på den blå texten och och gick vidare. f*n jag ska se, jag kommer inte ihåg men jag skicka in att att jag hadde köpt CD'n och rivigt ner låten på datorn. och skicka iväg en sak. ok såhär... steg för steg. aja två bilder. det kommer mer för jag kunde inte ladda upp mer för utrymmet för det va för litet. oki forts... asså det är bara att hitta på ngt att skriva i fälten... börja med den bilden som e längst till höger sen tar du den bilden som e längst till vänster. det blev knasigt när jag ladda upp >_> Redigerat 10 Januari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Älskar den låten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) men nu behöver jag hjälp med lite annat. jo när jag ska titta på mina klipp på youtube så säger det: Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land. men wtf jag har lagt ut det men endå så kan jag inte titta på det, men om jag loggar in och tittar på det så kan jag se klippet. och när jag la upp videon så kryssa jag inte i ngt om att man ska begränsa klippet. BTW: tack för comments alla :D tackar SID :D Redigerat 10 Januari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 men nu behöver jag hjälp med lite annat. jo när jag ska titta på mina klipp på youtube så säger det: Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land. men wtf jag har lagt ut det men endå så kan jag inte titta på det, men om jag loggar in och tittar på det så kan jag se klippet. och när jag la upp videon så kryssa jag inte i ngt om att man ska begränsa klippet. BTW: tack för comments alla :D tackar SID :D kolla att youtube är inställt på Swedish English (vid logon uppe i vänster hörn) funkar för mig när jag gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 men nu behöver jag hjälp med lite annat. jo när jag ska titta på mina klipp på youtube så säger det: Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land. men wtf jag har lagt ut det men endå så kan jag inte titta på det, men om jag loggar in och tittar på det så kan jag se klippet. och när jag la upp videon så kryssa jag inte i ngt om att man ska begränsa klippet. BTW: tack för comments alla :D tackar SID :D kolla att youtube är inställt på Swedish English (vid logon uppe i vänster hörn) funkar för mig när jag gör så ok ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 ljudet funkar fortfarande inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 hejsan jag har laddat upp lite låtar på youtube och på vissa så försviner ljudet för det har ngt med att jag inte äger inte låten eller ngt. undrar bara om man kan ta bort den skiten ----> Google har gjort en razzia mot massor av upphovsrättskyddat material.Källa: http://webb.feber.se/art/148469/youtube-utan-ljud/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.