Hoppa till innehåll

Youtube


D48

Rekommendera inlägg

hejsan jag har laddat upp lite låtar på youtube och på vissa så försviner ljudet för det har ngt med att jag inte äger inte låten eller ngt.

 

undrar bara om man kan ta bort den skiten

---->

tror inte det går då artisten/gruppen har gjort så att det inte går att lägga upp deras låtar på youtube. om du byter namn på filen tex. Nisse i skogen (+ har du låten itunes så får du högerklicka o ta bort all artist info. ska funka då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan ni gå in på --> http://www.youtube.com/watch?v=5hy6b_VKPuA och se om det funkar nu? jag har skickat ett mail och klaga på det. får se om det funkar nu.

Det funkar nu. Hur gjorde du? Har samma problem.

 

hmm jag tryckte på den blå texten och och gick vidare. f*n jag ska se, jag kommer inte ihåg men jag skicka in att att jag hadde köpt CD'n och rivigt ner låten på datorn. och skicka iväg en sak.

 

ok såhär...

steg för steg.

aja två bilder. det kommer mer för jag kunde inte ladda upp mer för utrymmet för det va för litet.

 

oki forts...

asså det är bara att hitta på ngt att skriva i fälten...

börja med den bilden som e längst till höger sen tar du den bilden som e längst till vänster. det blev knasigt när jag ladda upp >_>

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men nu behöver jag hjälp med lite annat.

 

jo när jag ska titta på mina klipp på youtube så säger det: Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land. men wtf jag har lagt ut det men endå så kan jag inte titta på det, men om jag loggar in och tittar på det så kan jag se klippet. och när jag la upp videon så kryssa jag inte i ngt om att man ska begränsa klippet.

 

BTW: tack för comments alla :D tackar SID :D

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men nu behöver jag hjälp med lite annat.

 

jo när jag ska titta på mina klipp på youtube så säger det: Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land. men wtf jag har lagt ut det men endå så kan jag inte titta på det, men om jag loggar in och tittar på det så kan jag se klippet. och när jag la upp videon så kryssa jag inte i ngt om att man ska begränsa klippet.

 

BTW: tack för comments alla :D tackar SID :D

 

kolla att youtube är inställt på Swedish English (vid logon uppe i vänster hörn) funkar för mig när jag gör så

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men nu behöver jag hjälp med lite annat.

 

jo när jag ska titta på mina klipp på youtube så säger det: Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land. men wtf jag har lagt ut det men endå så kan jag inte titta på det, men om jag loggar in och tittar på det så kan jag se klippet. och när jag la upp videon så kryssa jag inte i ngt om att man ska begränsa klippet.

 

BTW: tack för comments alla :D tackar SID :D

 

kolla att youtube är inställt på Swedish English (vid logon uppe i vänster hörn) funkar för mig när jag gör så

 

ok ska testa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

hejsan jag har laddat upp lite låtar på youtube och på vissa så försviner ljudet för det har ngt med att jag inte äger inte låten eller ngt.

 

undrar bara om man kan ta bort den skiten

---->

Google har gjort en razzia mot massor av upphovsrättskyddat material.

Källa: http://webb.feber.se/art/148469/youtube-utan-ljud/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...