w4nkarN Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 jo, jag har hört skitmånga som säger att Fury är den bästa PvP speccen. Men andra säger att det är kasst i PvP. Vilket är rätt? och vad är en bra Fury PvP specc då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 tror att Arms är bättre i pvp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Det finns inget "perfekt" pvp specc för warrior, har testat många olika varianter och har inte känt att någon har varit så bra ;-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag har en av dom mest använda Arms PvP speccarna. (En version av Blade Storm with Piercing Howl(PvP) (57/14/0) ) WASD@ Arms är den speccen som är gjord för PvP. Men eftersom många säger att Fury är bäst, så började jag undra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag har en av dom mest använda Arms PvP speccarna. (En version av Blade Storm with Piercing Howl(PvP) (57/14/0) ) WASD@ Arms är den speccen som är gjord för PvP. Men eftersom många säger att Fury är bäst, så började jag undra. Många = noobfucks som tror att titan's miss är bra i PvP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Guess so, men Titan's miss kommer bli Titan's träff i nästa patch. Visst, fury gör chill i DPS om man har bra gear. Antagligen därför dom tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Guess so, men Titan's miss kommer bli Titan's träff i nästa patch. Visst, fury gör chill i DPS om man har bra gear. Antagligen därför dom tror det Var kan man hitta information om nästa patch? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 WoWhead.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Guess so, men Titan's miss kommer bli Titan's träff i nästa patch. Visst, fury gör chill i DPS om man har bra gear. Antagligen därför dom tror det Var kan man hitta information om nästa patch? http://www.wowhead.com/?patchnotes=3.0.8-ptr kolla också http://www.mmo-champion.com/ uppdateras ibland varje dag men ny info Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 p0wwa var det du som ville med i ZOMBIES? Och du vet inte ens vad för specc du ska ha? Ok. OnT: Specca prot och kör med healer 2v2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag vet vilken specc jag ska ha. Men jag undrade, för många säger det. f*n heller att jag ska köra protection. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Jag vet vilken specc jag ska ha. Men jag undrade, för många säger det. f*n heller att jag ska köra protection. Prot kan vara bra om man vet hur man ska köra, och ifall man har en bra healer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg