knark Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hej jag undrar om man kan se hur mycket fm man har haft sedan man reggade sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Hej jag undrar om man kan se hur mycket fm man har haft sedan man reggade sig? Nej, det går inte att se hur mycket FuskaMynt man hade sedan man blev medlem. Jag tror nog bara Admin har den möjligheten att se hur mycket man hade sen man blev medlem. Men du kan alltid försöka räkna ihop hur mycket du hade med det FM du har just nu. Men tyvärr går det inte att se hur mycket FM man hade sedan man blev medlem. Försök göra det som jag sa i ovanstående mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 du får ju en viss summa för alla inlägg/trådar och liknande som du kan räkna ihop och sen om du har sparat alla dina mottagna FM pm så kan du ju i stort sett se hur mkt du har tjänat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.