Str4ndB3rg Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Kan jag spela GTA IV PC version på windows XP? Jag är inte så säker om det funkar på min data eftersom GTA SA går det lite segt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Går inte GTA:SA på din dator bra, så kommer GTA:IV gå åt h*lvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Tänkte nog det ^^ tack fär du svarade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 att SA går segt beror troligtvis inte på operativ systemet. troligtvis är det grafik kortet eller RAM-minnet som spökar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora97 Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Du kanske ska göra som jag gjorde, jag avinstallerade all onödiga/dåliga spel/program från datorn. Jag körde också defrager och såna saker på datorn. Men nu är ju min dator också uppgraderad och sånt men det spelar nog ingen större roll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg