Gäst ihabba123 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Vad tycker ni jag ska ha för armour är det här tillräckligt bra? Och det där med "alla på fuska är noobs" är ett skämt så ni vet. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Det duger. Tycker du ska skaffa dragon scimmy med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Skaffa d scimmy och dragon platebody då är det bättre. :P Men annars så duger det fint för en 76a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) OMG en dragon platebody? hur fasen hade du tänkt dig att jag skulle få de? Kan ni säga hur svår Monkey madness questen är för mig? Redigerat 10 Januari 2009 av ihabba123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 OMG en dragon platebody? hur fasen hade du tänkt dig att jag skulle få de? Kan ni säga hur svår Monkey madness questen är för mig? skulle gå lättare om du skaffade lite range till questen,fast det går nog med melee oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Monkey Madness är inte så fruktansvärt svår, den är mest lång, jag håller på med den själv, är halvvägs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 OMG en dragon platebody? hur fasen hade du tänkt dig att jag skulle få de? Kan ni säga hur svår Monkey madness questen är för mig? Träna, och questa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag kom och tänka på att du kan byta ut din Tek shield till ett granite shield. Granit skölden är bättre än den du har nu. Men jag vet inte om du går efter utseende eller vad som är bäst. :) Monkey madness görs bäst med en hög range lvl, men som sagt så går det även med melee. Själva questen är inte svår, det som kan vara en utmaning är längden. Det blir ganska jobbigt efter en stund så att ta pauser är något jag rekommenderar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Nah.. jag är ingen granite kille. Kanske jag gör monkey madness om kanske 1-2 veckor. Just nu ska jag träna lite str. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 str lvl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 71 i strenght, satsar på lvl 99. Botar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 (redigerat) Enklast att döda demonen med range. I monkey madness Redigerat 13 Januari 2009 av SID Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg