Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

s*tan va nervis jag är nu asså jag har kommit till finalen i fäktning.

för i finalen är det riktiga svärd fast man har ju skydd men jag satsar bara på styrka och min motståndare kör snabbhet och teknik.

har ni några förslag om hur jag kan bli mindre stressad inför finalen?

ps kör yoga.

Redigerat av asabrasa
Skrivet
Ja, tro på dig mer, ha alltså mer självförtroende. Sedan så kan du väl gå och träna lite och se om du verkligen är för riktiga svärd. Det är mitt tips till dig, finns säkert fler som vill tillägga något annat.
Gäst Mangekyoucake
Skrivet

Träna upp din teknik och snabbhet så det blir jämnt i styrka,snabbhet och teknik. Sen kommer du säkerligen vara vassare i styrka om det nu är din styrka nu ^

Cheers mate, GL!

Skrivet

Riktiga svärd är ju ingenting att oroa sig över, det gör knappt skillnad.

F.ö tror jag alltid att teknik och snabbhet vinner över styrka, så du kanske skulle öva upp dig lite på de områdena också?

http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/030529/161454__hulk3_l.jpg

wat

Skrivet

Riktiga svärd är ju ingenting att oroa sig över, det gör knappt skillnad.

F.ö tror jag alltid att teknik och snabbhet vinner över styrka, så du kanske skulle öva upp dig lite på de områdena också?

http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/030529/161454__hulk3_l.jpg

wat

lol ye rajt atomik bomb pown hulk. iz fast en hitek

ont: Ät nyttigt och sov mycket.

Skrivet

Ja, tro på dig mer, ha alltså mer självförtroende. Sedan så kan du väl gå och träna lite och se om du verkligen är för riktiga svärd. Det är mitt tips till dig, finns säkert fler som vill tillägga något annat.

Men vad du ska härma folk.

Ont: Sov mycket, är bra. Ta det lugnt. Men inte så att du blir för avslappnad inför finalen. :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...