asabrasa Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) s*tan va nervis jag är nu asså jag har kommit till finalen i fäktning. för i finalen är det riktiga svärd fast man har ju skydd men jag satsar bara på styrka och min motståndare kör snabbhet och teknik. har ni några förslag om hur jag kan bli mindre stressad inför finalen? ps kör yoga. Redigerat 11 Januari 2009 av asabrasa Citera
Gäst Member Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Skrivet 11 Januari 2009 Ja, tro på dig mer, ha alltså mer självförtroende. Sedan så kan du väl gå och träna lite och se om du verkligen är för riktiga svärd. Det är mitt tips till dig, finns säkert fler som vill tillägga något annat. Citera
TiredRacoon Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Skrivet 11 Januari 2009 Riktiga svärd är ju ingenting att oroa sig över, det gör knappt skillnad. F.ö tror jag alltid att teknik och snabbhet vinner över styrka, så du kanske skulle öva upp dig lite på de områdena också? Citera
Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Skrivet 11 Januari 2009 Träna upp din teknik och snabbhet så det blir jämnt i styrka,snabbhet och teknik. Sen kommer du säkerligen vara vassare i styrka om det nu är din styrka nu ^ Cheers mate, GL! Citera
Fality Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Skrivet 11 Januari 2009 Riktiga svärd är ju ingenting att oroa sig över, det gör knappt skillnad. F.ö tror jag alltid att teknik och snabbhet vinner över styrka, så du kanske skulle öva upp dig lite på de områdena också? http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/030529/161454__hulk3_l.jpg wat Citera
prophet Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Skrivet 12 Januari 2009 Riktiga svärd är ju ingenting att oroa sig över, det gör knappt skillnad. F.ö tror jag alltid att teknik och snabbhet vinner över styrka, så du kanske skulle öva upp dig lite på de områdena också? http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/030529/161454__hulk3_l.jpg wat lol ye rajt atomik bomb pown hulk. iz fast en hitek ont: Ät nyttigt och sov mycket. Citera
Organism Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Skrivet 12 Januari 2009 Ja, tro på dig mer, ha alltså mer självförtroende. Sedan så kan du väl gå och träna lite och se om du verkligen är för riktiga svärd. Det är mitt tips till dig, finns säkert fler som vill tillägga något annat. Men vad du ska härma folk. Ont: Sov mycket, är bra. Ta det lugnt. Men inte så att du blir för avslappnad inför finalen. :) Citera
Razec Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Skrivet 12 Januari 2009 Tänk på att han du möter är lika nervös som dig (det borde han kanske vara ;) ) Citera
asabrasa Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2009 tack fär alla goda råd. men det slutade med att jag vann 4 slag och han gav upp för att det gjorde ont lol. Citera
ColdIce Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Skrivet 14 Januari 2009 tack fär alla goda råd. men det slutade med att jag vann 4 slag och han gav upp för att det gjorde ont lol. Grattis! Vad fick du som pris? Citera
prophet Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Skrivet 15 Januari 2009 tack fär alla goda råd. men det slutade med att jag vann 4 slag och han gav upp för att det gjorde ont lol. HAHAHA, stackars unge... Citera
The Moose Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Skrivet 16 Januari 2009 tack fär alla goda råd. men det slutade med att jag vann 4 slag och han gav upp för att det gjorde ont lol. Grattis till segern! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.