Gäst Member Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Som rubriken lyder, hur många språk kan ni i hela denna värld? Jag kan: Svenska, Engelska, Spanska, Franska, Ryska och Serbiska. Ska nog också lära mig Afrikanska. Vilka språk kan ni? Dock måste ni inte veta dessa språk som ni nämner upp helt flytande. Räcker med några ord. Men de som jag nämde upp kan jag inte flytande. 3 språk kan jag flytande inga mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Jag kan Svenska, Engelska, Spanska, Tyska och jag håller på och föröker lära mig traditionell kinesiska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Flytande: Finska, Svenska och Engelska Skulle klara sig på: Tyska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) Flytande ~ svenska, spanska engelska och liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite tyska :P EDIT: jag kan många ord på olika språk också :P Redigerat 11 Januari 2009 av windnoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) Svenska, Engelska, Franska & håller på att ge mig på Tyska. @ Member, du vet väl att Afrika är en kontinent & inte ett land va? Sen är ju Ryska & Serbiska absolut inte samma språk.. Redigerat 11 Januari 2009 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Svenska, finska, engelska, spanska (lite) och några lite ord på tyska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Svenska-engelska-franska-libanesiska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) EDIT Redigerat 11 Januari 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Svenska, engelska och lite italienska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Flytande språk; Svenska, engelska, franska, spanska Skulle klara att leva i ett land på; Kroatiska, tyska Kan rabbla meningar på; Japanska, italienska och holländska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Flytande: Svenska, Engelska Klarar mig på; Japanska(fattar vad dem säger, men är inte så bra på att säga saker typ) Sen såklart fattar man typ lite av tyska, spanska o så ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Svenska och engelska flytande, lite tyska lite franska lite spanska. enstaka ord på finska, arabiska och skånska (det är nästan ett eget språk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg