Organism Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Engelska Svenska Tyska - Förstår vad folk säger. Polska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Svenska Engelska Tyska Japanska Spanska Rövarspråk Norska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Svenska Engelska Spanska Norska några ord på danska isländska franska tyska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Flytande: Svenska Nästan flytande: Norska, Engelska. Tyska: Tannenbaum, Deutchland, Auf Wiedersen, Güten Tag, Slafe godt (osäker på stavning). Jag vill lära mig italienska!!! Ord: Buon Natale, one, doe, tre, quatro, bonnisimo, bonjorno, Ciao, Lago, Ladro med mera. Jag kan massa musikuttryck: Forte, piano diminuendo, crescendo.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Som rubriken lyder, hur många språk kan ni i hela denna värld? Jag kan: Svenska, Engelska, Spanska, Franska, Ryska och Serbiska. Ska nog också lära mig Afrikanska. Vilka språk kan ni? Dock måste ni inte veta dessa språk som ni nämner upp helt flytande. Räcker med några ord. Men de som jag nämde upp kan jag inte flytande. 3 språk kan jag flytande inga mer. Afrikanska är inget språk, dock finns Afrikaans som talas i bland annat Sydafrika. Skulle nog säga att man borde kunan dem flytande för att kunna dem. Flytande: Svenska,Skånska,Engelska, Danska (Ge mig en månad att vänja mig så kan jag nog prata på) Skulle klara mig på: Tyska Enstaka Ord/Meningar: Afrikaans,Holländska,Finska,Isländska,Ryska,Franska,Italienska,Latin,Spanska,Grekiska,Ukrainska, Arabiska och Kroatiska. Vill lära mig: Ryska,Isländska & Latin (Bara för att det vore coolt att kunna Latin) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Hmm, svenska, engelska, spanska (lär mej) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Syfte med tråden saknas, tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg