Megaman67 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Svenska och engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Svenska, engelska och spanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 bara engelska och svenska :( jag går i tyska men ja suger på de xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Guten tag! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Svenska, engelska och diverse svärord på andra språk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 bara engelska och svenska :( jag går i tyska men ja suger på de xDYou are like me O: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Svenska kan man ju såklart, men andra språk som flyter på ganska bra är ju engelskan. Det enda som går lite halvtaskigt är tyskan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 bara engelska och svenska :( jag går i tyska men ja suger på de xDYou are like me O: And you are like me :O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 varför ens nämna svenska? engelska, rövarspråket skulle nog klara mig en semester i tyskland också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Engelska, svenska. END. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Svenska, engelska flytande Franska kan jag flera fraser osv. Danska, norska kan jag några ord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Engelska Svenska flytande. (De flesta här kan inte engelska flytande) Franska tillräckligt mycket så att jag skulle klara mig i Frankrike. Spanska suger jag på, men förstår vad folk säger ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg