Dave37 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Om man har en scroller på sin mus så kan man öppna länkar i t.ex. en webbläsare med den, så skapas de som en ny flik, en funktion som jag gillar. tyvärr funkar inte det för mig längre, rätt som det va slutade det bara att fungera. hur fixar jag det igen? antar att jag bara har avaktiverat funktionen utan att veta om det. har försökt fixa det men hittar inte det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Om du använder Firefox så kan det vara så att du råkade stänga av den i inställningar. Testa att gå in på Verktyg > Inställningar > Avancerat > Allmänt och kryssa i "Använd autorullning". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 nej, det är inte att scrolla som är problemet, det är att det inte funkar att trycka med scrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) Eller så skaffar du addonet TabMixPlus, det har massa funktioner och med det kan du nog få tillbaks denna. Funkar mittenklick till andra saker? Redigerat 11 Januari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 (redigerat) Eller så skaffar du addonet TabMixPlus, det har massa funktioner och med det kan du nog få tillbaks denna. Funkar mittenklick till andra saker? jag läste just ditt "Funkar mittenklick till andra saker?" och testade att trycka lite vilt på skärmen med mittenklick. och då funkar skiten! helt random, jag har verkligen ingen aning om hur det blev så. ja den funkar nu iaf, tack, eller vad man ska säga. du e f*n bäst på att hjälpa folk WASD. :P Edit: nej, nu funkar den inte längre (två sek senare) WTF!? Edit igen: efter lite tryckande så verkar det som om det är något glapp i musen. trycker jag bara nedåt händer inget, men trycker jag nedåt och sen drar åt vänster på hjulet innan jag släpper så funkar det. Redigerat 11 Januari 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Måste vara fel på musen, prova en annan mus och om den funkar felfritt så vet vi att det är fel på din mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.