Filosofen Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Ett album, och även låtar i lista av <artist> i Spotify är en playlist. Den byter låt till nästa när den förra är slut osv. Även jag har Spotify och jag tycker det är bra. Det använder ungefär samma gränssnitt som iTunes vilket syns ganska klart och tydligt.. Jag har invite, gratisversionen, och det följer med reklam då och då mellan låtarna. Men det är inte alls ofta, det är sällan med annat ord det kommer reklam. Redigerat 12 Januari 2009 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Sjukt dåligt att man inte kan lägga in musik från spotify -> iPoden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Streamad musik från olika platser på internet. Idén med hela Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Det ända dåliga med spotify är att dom har lite RHCP låtar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Jag tycker det är bättre att ladda ner olagligt, då kan man hitta allt och då kan man tanka över musiken på Ipod - Mp3 - Mobil osv, inte så stor chans att farbror blå står vid dörren och knackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist? Du kan endast streama musiken, vilket betyder att du INTE kan ladda över musiken du har på Spotify till tex din Ipod. Ok, men kan jag typ streama ett album och lyssna på det medans jag spelar utan att behöva typ söka upp nästa låt mellan varje låtbyte? Det går... den väljer automatiskt låten nedanför Jag tycker det är bättre att ladda ner olagligt, då kan man hitta allt och då kan man tanka över musiken på Ipod - Mp3 - Mobil osv, inte så stor chans att farbror blå står vid dörren och knackar.Påpekar det du skriver, det är olagligtDet slipper man nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Grejen med att inte kunna kopiera helt fritt är ju att det finns en copyrightlag. Man får inte sprida andras verk utan deras tillåtelse. Spotify verkar iaf ha kommit överens med många bolag iom att de har så många låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Grejen med att inte kunna kopiera helt fritt är ju att det finns en copyrightlag. Man får inte sprida andras verk utan deras tillåtelse. Spotify verkar iaf ha kommit överens med många bolag iom att de har så många låtar.Ja, men de får väll antagligen fler och fler med tiden XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.