Hoppa till innehåll

Hello Spotify! Bye Bye Nedladdad Musik


Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Ett album, och även låtar i lista av <artist> i Spotify är en playlist. Den byter låt till nästa när den förra är slut osv.

Även jag har Spotify och jag tycker det är bra. Det använder ungefär samma gränssnitt som iTunes vilket syns ganska klart och tydligt..

Jag har invite, gratisversionen, och det följer med reklam då och då mellan låtarna. Men det är inte alls ofta, det är sällan med annat ord det kommer reklam.

Redigerat av Skillet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Med spotify, kan man liksom ladda ner ett helt album lr nått och lägga det som en playlist?

Du kan endast streama musiken, vilket betyder att du INTE kan ladda över musiken du har på Spotify till tex din Ipod.

Ok, men kan jag typ streama ett album och lyssna på det medans jag spelar utan att behöva typ söka upp nästa låt mellan varje låtbyte?

 

Det går... den väljer automatiskt låten nedanför

 

Jag tycker det är bättre att ladda ner olagligt, då kan man hitta allt och då kan man tanka över musiken på Ipod - Mp3 - Mobil osv, inte så stor chans att farbror blå står vid dörren och knackar.
Påpekar det du skriver, det är olagligt

Det slipper man nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Grejen med att inte kunna kopiera helt fritt är ju att det finns en copyrightlag. Man får inte sprida andras verk utan deras tillåtelse. Spotify verkar iaf ha kommit överens med många bolag iom att de har så många låtar.

Ja, men de får väll antagligen fler och fler med tiden XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...