LyxeLL Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Har nyss köpt ett 360 och saints row 2 som e skit kul. men sen vill man ju ofc ha mer spel sen oxå. :'P vet DU ngt kul spel så tipsa mej gärna här. tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Gears of war 2 Brothers in arms hell's highway Left 4 Dead Star wars The Force Unleashed Dom tycker jag är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Gears of war 2 Brothers in arms hell's highway Left 4 Dead Star wars The Force Unleashed Dom tycker jag är riktigt bra Glöm heller inte Fallout 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Finns typ miljontals såna här trådar. Men du kan ändå få ett svar :D Shaun White Snowboarding Mirror's Edge Gears of Warm 2 Skate 2 (när det kommer) Fallout 3 Köpte Shaun White Snowboarding i går de var de roligaste av alla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Saints Row 2. Köpte det idag och det är riktigt kul. Åkte till en klädaffär i spelet för att kolla om det fanns lite snygga kläder. 30-40 minuter senare upptäcker jag att jag fortfarande är kvar i klädaffären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snulk Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Jag tycker du ska skaffa gears of war 1 och 2 assassin's creed GTA IV Halo 3. Jag tycker också du ska ska xbox live så kan du ladda ner alla ny demos och tillbehör och spela med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Äre inte bättre att kolla på recensioner och omdömen? såna här trådar borde låsas enligt mig. Köp COD 4 och Fifa 09, det räcker för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Jag tycker du ska skaffa gears of war 1 och 2 assassin's creed GTA IV Halo 3. Jag tycker också du ska ska xbox live så kan du ladda ner alla ny demos och tillbehör och spela med kompisar. Du har en pip-boy bobblehead som avatar och du säger inte äns Fallout 3. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 (redigerat) Jag tycker du ska skaffa gears of war 1 och 2 assassin's creed GTA IV Halo 3. Jag tycker också du ska ska xbox live så kan du ladda ner alla ny demos och tillbehör och spela med kompisar. Du har en pip-boy bobblehead som avatar och du säger inte äns Fallout 3. <_< Du heter NintendoGuy och är 360 fanboy <_< On-Topic: Skaffa Banjo-Kazooie & Banjo-Tooie (Kommer ut snart) till xbox arcade :D Redigerat 12 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snulk Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag tycker du ska skaffa gears of war 1 och 2 assassin's creed GTA IV Halo 3. Jag tycker också du ska ska xbox live så kan du ladda ner alla ny demos och tillbehör och spela med kompisar. Du har en pip-boy bobblehead som avatar och du säger inte äns Fallout 3. <_< Har fallout 3 på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 glöm inte strangehold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 halo 3 gta iv need for speed undercover båda gears war spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.