HaSsE93 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Skrivet 11 Januari 2009 Vet någon något bra program att ta bort pop-ups, prövade med mitt nod32, hittade inget virus. Citera
Desajn Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Skrivet 12 Januari 2009 Får du popup i windows, eller popups när du är ute och surfar? Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Skrivet 13 Januari 2009 Får du popup i windows, eller popups när du är ute och surfar?Skaffa Mozilla Firefox? Och testa NoScript, personligen så tycker jag inte om det men många andra gör det. Citera
Desajn Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Skrivet 14 Januari 2009 Skriver du till mig för? Jag ställde bara en fråga till personen som skapade tråden. Som inte kan skriva en korrekt tråd. Citera
Gäst Payback Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) Mozilla Firefox @ http://sv-se.www.mozilla.com/sv-SE/ En webbläsare med inbyggd pop-up blockering (Iaf dom mesta pop-uperna) Redigerat 14 Januari 2009 av Payback Citera
Gäst Member Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Skrivet 14 Januari 2009 Lista över webbläsare som har blockering på pop-ups: Flock, Mozilla Firefox, Safari och sedan Opera. Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Skrivet 14 Januari 2009 Skriver du till mig för? Jag ställde bara en fråga till personen som skapade tråden. Som inte kan skriva en korrekt tråd. Var inte meningen att det skulle vara till dig.Det bara blev så, men jag ansåg att han iaf skulle skaffa Mozilla Firefox Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.