nikee Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 piratttes of the caribbean e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (ZMASTER_92 @ 05/04-2004 13:56:44) Sagan om Ringen trilogin såklart! Och många fler! (Orkar inte räkna alla) Jag har bara sett första Sagan om Ringen filmen. (Vill se dom andra) :huh: Ja men då måste du se dom andra då!Ska snart få ROTK på dvd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 "herren av ringarna" tycker jag... (Översatt från engelskan...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Livet i 8 bitar är nog bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Livet i 8 bitar är nog bäst Vad är det för något? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 öhhh...de finns ju jätte många bra...men några e ju: SoR Trilogin, Ali G In Da House, pirates of the carrabien, o sen typ alla filmer med Eddiey Murphy och alla med Will Smith! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag har inte sätt så många filmer... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 öhhh...de finns ju jätte många bra...men några e ju: SoR Trilogin, Ali G In Da House, pirates of the carrabien, o sen typ alla filmer med Eddiey Murphy och alla med Will Smith! Prates Of Tha Carribean i S*it bra ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (Silver Star @ 06/04-2004 10:53:31) öhhh...de finns ju jätte många bra...men några e ju: SoR Trilogin, Ali G In Da House, pirates of the carrabien, o sen typ alla filmer med Eddiey Murphy och alla med Will Smith! Prates Of Tha Carribean i S*it bra ju. Har inte sätt den... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (redigerat) Livet i 8 bitar är nog bäst Han ba sitter och spear tv-spel hela tiden ju.. Rowyn:ROTK kommer ut i slutet av Maj ju.eller mitten av Maj Redigerat 6 April 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (Silver Star @ 06/04-2004 17:39:38) Livet i 8 bitar är nog bäst Han ba sitter och spear tv-spel hela tiden ju.. Rowyn:ROTK kommer ut i slutet av Maj ju.eller mitten av Maj Ja det vet jag men ska kanske få det tidigare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Fuskis.. Jag kommer typ få den senare än 19 maj eller vad det e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.