Gäst Member Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag har inte hört något ifrån nyheterna, något om ekonomikrisen på väldigt länge. Tror det kan vara två veckor nu. Det kanske håller på att fixar sig, allt dras tillbaka, och allt börjar bli normalt igen. Eller så har jag helt fel. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Jag har inte hört något ifrån nyheterna, något om ekonomikrisen på väldigt länge. Tror det kan vara två veckor nu. Det kanske håller på att fixar sig, allt dras tillbaka, och allt börjar bli normalt igen. Eller så har jag helt fel. >_< Håller på att fixa sig? Knappast. Den är mycket värre än vad man först trodde och det kommer att ta ca 5 år för den att fixa sig. Nu tror du att den håller på att fixa sig och nyss skrev du att det blir svårt att fixa den "hur mycket Obama än försöker". Hahaha, jadu Member du är humor på högsta nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Fem år? Vad baserar du det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.