JonteFire2 Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag såg att jag kunde uppdatera min live messenger... Men när jag hade installerat den så såg jag att det var "Beta" och det funkar väll antagligen bara på windows Vista. Så nu kan jag inte logga in på msn!!! Och jag kan inte byta tillbaka till den gamla versionen!!! Fy faan va irriterande! snälla hjälp mig.. Nu kan jag inte vara inne mer på msn förutom webmessenger som suger som faan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 gå in på start menyn inställningar sen på kontrollpanelen sen på ta bort program sen tar du bort hela msn sen så äre bara att instalera om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Det är ju f*n det jag har gjort! Men det funkar ju inte och använda msnen bara för att det är Beta antar jag. När jag trycker på logga in-knappen så händer det inget. det står bara loggar in... men jag loggas aldrig in!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Det finns något som kallas Windows messenger. Det är bara att kolla på startmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag har XP funkar utmärkt för mig..vad händer när du försöker logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Jag har XP funkar utmärkt för mig..vad händer när du försöker logga in? Jag har Vista och det funkar inte att använda Beta versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag har XP funkar utmärkt för mig..vad händer när du försöker logga in?Jag loggas ju aldrig in! snälla ni måste hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag har XP funkar utmärkt för mig..vad händer när du försöker logga in?Jag loggas ju aldrig in! snälla ni måste hjälp mig! Men alltså får du fel meddelande eller nåt? Eller händer inget alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Funkar för mig men, Gå in på kontroll panelen - lägg till ta bort program, ta bort Windows Live ess*nånting* Och ladda ner 8.5 från http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.