Adriano Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Som Rubriken Lyder och Vart kan jag ladda ner den här typen av Phototshop?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat Du får alltså inte prata om piratkopering eller nedladdningsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) :meddum: Jag använder Adobe Photoshop CS2 och du kan inte ladda ner trial av det på adobe.com då CS4 laddas ner istället. Fast du kanske kan hitta det på några "andra sidor" gratis, dock kan jag ej säga hur eller vart här på fuska.se Redigerat 14 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 På Adobe.com kan man köpa Adobe produkter så som Photoshop, Flash, Dreamweaver m.m Där kan man dock också ladda ned trial-versioner som slutar fungera efter 30 dagar. För att få behålla sitt program måste man ha en fungerande "Serial" som man automatiskt får när man köper en vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 (redigerat) Använder photoshop cs4 och photoshop 7.0. Ps: Du kan köpa photoshop i en affär, el giganten typ. Cs3-4 kostar runt 11000kr eller nåt sånt, kommer inte ihåg. Redigerat 14 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 cs3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag använder CS4 för tillfället, jag får återgå till CS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Det senaste såklart :D CS4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 har cs2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 CS3. Ska ta och installera CS4 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 cs4 använder jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.