ELF Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 När inte alla ämnen kan visas så skapas det ju flera sidor. Men kan ju bläddra till en annan sida genom att trycka på siffrorna ovanför eller under alla ämnen. Det är så att jag ibland missar och trycker vid sidan av siffran eller pilen. Ibland gör jag det flera ggr i rad. Det är troligtvis för att jag inte har någon musmatta. Men det skulle bli lite bättre om man kunde klicka vid sidan av siffrorna så att det verkligen fungerar som en knapp. En liten förbättring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Det är väl mycket enklare att hasa sig bort till närmaste Maxi stormarknad och inhandla en musmatta för sisådär 10:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 du är nog ingen höjdare på fps spel :P. Inget stort problem precis och admin har nog andra saker att tänka på(går iofs säkert rätt snabbt att fixa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Det är väl mycket enklare att hasa sig bort till närmaste Maxi stormarknad och inhandla en musmatta för sisådär 10:- du är nog ingen höjdare på fps spel :P .Inget stort problem precis och admin har nog andra saker att tänka på(går iofs säkert rätt snabbt att fixa) Nu var ni roliga va...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 You can't split hairs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.