Hoppa till innehåll

Ännu Ett Problem...


Lynott

Rekommendera inlägg

Haru skrivit in rätt i wow realmlist?

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

set portal eu

 

Har jag nu, det är väl rätt?

 

Ja, det är rätt.

 

Det felmeddelander stog det när jag inte hade nåt internet. Kolla så att din brandvägg/antivirus inte blockar WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Haru skrivit in rätt i wow realmlist?

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

set portal eu

 

Har jag nu, det är väl rätt?

 

Ja, det är rätt.

 

Det felmeddelander stog det när jag inte hade nåt internet. Kolla så att din brandvägg/antivirus inte blockar WoW.

 

Vart kan man kolla det ^^, är rätt dålig med datorer ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå in på kontrollpanelen ---> brandväggen.

Har du router? Kolla på din IP adress att routern inte blockar det eller att du måste öppna nån port. (Skulle nog inte vara så men, varför inte kolla?)

Har router, ja. Men min polare tyckte att jag skulle repaira innan jag gjorde något annat. Håller på med det nu, annars går jag till port sakerna ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så är det för mig med det stod på sidan av fönstret "Free Migration Until 13 January" men nu har det varit fast det står ett annat datum. Och jag kör inte

riktiga wow

utan jag kör

Privat på Wowgasm

...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du testat att installera om hela alltet?

Ingen anledning att installera om, då kan han lika gärna repaira igen.

 

OnT : Det måste vara nåt med brandväggen. Kommer det upp nån windows ruta när du startar spelet?

 

Har du vista?

 

Nej och nej.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...