MentalogisT Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Haru skrivit in rätt i wow realmlist?set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.comset patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set portal eu Har jag nu, det är väl rätt? Ja, det är rätt. Det felmeddelander stog det när jag inte hade nåt internet. Kolla så att din brandvägg/antivirus inte blockar WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Haru skrivit in rätt i wow realmlist? set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set portal eu Har jag nu, det är väl rätt? Ja, det är rätt. Det felmeddelander stog det när jag inte hade nåt internet. Kolla så att din brandvägg/antivirus inte blockar WoW. Vart kan man kolla det ^^, är rätt dålig med datorer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Gå in på kontrollpanelen ---> brandväggen. Har du router? Kolla på din IP adress att routern inte blockar det eller att du måste öppna nån port. (Skulle nog inte vara så men, varför inte kolla?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Gå in på kontrollpanelen ---> brandväggen. Har du router? Kolla på din IP adress att routern inte blockar det eller att du måste öppna nån port. (Skulle nog inte vara så men, varför inte kolla?) Har router, ja. Men min polare tyckte att jag skulle repaira innan jag gjorde något annat. Håller på med det nu, annars går jag till port sakerna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Så är det för mig med det stod på sidan av fönstret "Free Migration Until 13 January" men nu har det varit fast det står ett annat datum. Och jag kör inte riktiga wow utan jag kör Privat på Wowgasm ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Har reparerat nu och det funkade inte, inget funkar tydligen för mig... Fixar portarna nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Har du testat att installera om hela alltet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Har du testat att installera om hela alltet? Ingen anledning att installera om, då kan han lika gärna repaira igen. OnT : Det måste vara nåt med brandväggen. Kommer det upp nån windows ruta när du startar spelet? Har du vista? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Har du testat att installera om hela alltet? Ingen anledning att installera om, då kan han lika gärna repaira igen. Ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Har du testat att installera om hela alltet? Ingen anledning att installera om, då kan han lika gärna repaira igen. OnT : Det måste vara nåt med brandväggen. Kommer det upp nån windows ruta när du startar spelet? Har du vista? Nej och nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Kolla om allt det här finns med .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Och lite mer därtill, hehe, skall jag städa? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg