Hoppa till innehåll

Pokémon

Poesi

Pokémongeneration och spel  

36 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

jag måste hålla med om att man minns den första och att den jättebra, fast jag gillar Guld bättre än Blue, spelet är bättre gjort. Och som jag frågade förut men ännu inte har fått något svar på, är det någon skillnad på Crystal och Guld/Silver?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag måste hålla med om att man minns den första och att den jättebra, fast jag gillar Guld bättre än Blue, spelet är bättre gjort. Och som jag frågade förut men ännu inte har fått något svar på, är det någon skillnad på Crystal och Guld/Silver?

Crystal är lite bättre än Gold/Silver, precis som att Emerald är lite bättre än Ruby/Sapphire.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första generationen, resten har ju bara varit för namnet pokémons skull och för att tjäna hutlöst med pengar.

Yellow e ju bäst.

nä yellow är segt, tycker aldrig man får några bra pokemon. eftersom man är dum och envisas att ha pikachu inne. Yellow har i och för sig grymt mycket skönare sprites än Blue/Red.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Crystal är lite bättre än Gold/Silver, precis som att Emerald är lite bättre än Ruby/Sapphire.

Och Platinum är bättre än Diamond/Pearl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...