Moody Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 the hulk är säkert bra och bilikt Vad gör man på det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Ja...Hulken e inte så bra...jag har KÖRT det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Hulken e inte alls bra det suger . grafiken e skit dålig det ser ut som det e fyrkanter på honom asså musklerna e dåligt gjorda ,, hela han e dåligt gjor dså köp nt det . men ett billigt spel e ju Anno 1503 det e billigt o kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 köp lätt typ jedi knight 3 jedi outcast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 okej får se lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Nej nej nej...köp Star Wars Kngihts of the Old Republic...det var Månadens bästa RPG spel 2003 December, och det är lika bra just idag! RPG = Role Playing Game Mmorpg = Massive Multiplayer Online role playing game...tror jag Redigerat 7 April 2004 av yaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vad då RPG??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 RPG = Role playing Game! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Och vad är Role Playing Game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Det är ett rollspel.. Redigerat 7 April 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 okej då har jag lärt mig något nytt i dag! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.