Musten Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 När jag kör split-screen, så typ förminskas bilden, så att det är 2 stora svarta "rutor" på sidorna. Vad kan detta bero på och är det så för er också? Hur fixas det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Ska väl finnas någon meny med Split-screen alternativ? Skulle gärna gå och kolla själv fast har inte Xboxen just nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Tror det har med widescreen settings att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Tror det har med widescreen settings att göra. Ja antagligen men för mig funkar det utmärkt :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Tror det har med widescreen settings att göra. Ja antagligen men för mig funkar det utmärkt :3 Du kanske inte har en widescreen skärm :3 och du behöver man inte ändra där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 25 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Fick det att funka nu, var tvungen att ändra screen settings till Normal istället för Widescreen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Fick det att funka nu, var tvungen att ändra screen settings till Normal istället för Widescreen.Då hade jag ju rätt ju :PHade det problemet jag också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 För mig så är det dåligare med Fullscreen eller vad man ska kalla det för när man kör 1 spelare men det är tack vare min dumma tv som man inte ser hela skärmen på... För när man kör 1, Så ser man bara halva kartan och det blir jag förbannad på för om man ska kö Ranked och det är nåt som man behöver mycket hjälp av kartan med så får jag lite damp. Men när jag kör Split-Screen så går det utmärkt! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg