Lynott Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Gått över 12 timmar så jag kommer med en :P Ganska lätt :P Citera
asabrasa Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Gått över 12 timmar så jag kommer med en :P Ganska lätt :P hmm det är väll ändå jag som ska lägga upp en bild nu eller? btw det är en halvtimme kvar :P ok jag antar att eftersom jag gissade rätt på den föra så lägger jag upp en ny. en klassiker :) Citera
Lynott Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Gått över 12 timmar så jag kommer med en :P Ganska lätt :P hmm det är väll ändå jag som ska lägga upp en bild nu eller? btw det är en halvtimme kvar :P ok jag antar att eftersom jag gissade rätt på den föra så lägger jag upp en ny. en klassiker :) Efter tolv timmar får man lägga ut en ny, det hade nästan gått 24 timmar så enligt reglerna borde min bild gälla och Garone hade fel. Citera
Hivee Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Gått över 12 timmar så jag kommer med en :P Ganska lätt :P hmm det är väll ändå jag som ska lägga upp en bild nu eller? btw det är en halvtimme kvar :P ok jag antar att eftersom jag gissade rätt på den föra så lägger jag upp en ny. en klassiker :) Efter tolv timmar får man lägga ut en ny, det hade nästan gått 24 timmar så enligt reglerna borde min bild gälla och Garone hade fel. Du la upp din efter 11 timmar Citera
Lynott Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Gått över 12 timmar så jag kommer med en :P Ganska lätt :P hmm det är väll ändå jag som ska lägga upp en bild nu eller? btw det är en halvtimme kvar :P ok jag antar att eftersom jag gissade rätt på den föra så lägger jag upp en ny. en klassiker :) Efter tolv timmar får man lägga ut en ny, det hade nästan gått 24 timmar så enligt reglerna borde min bild gälla och Garone hade fel. Du la upp din efter 11 timmar Juicelol svarade Igår, 17:38:54 Jag lade ut Idag, 16:24:59 Det är ju 23 timmar -.- Gissar iaf på James Bond 007: Everything or Nothing på din bild -.- Citera
Hivee Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Gått över 12 timmar så jag kommer med en :P Ganska lätt :P hmm det är väll ändå jag som ska lägga upp en bild nu eller? btw det är en halvtimme kvar :P ok jag antar att eftersom jag gissade rätt på den föra så lägger jag upp en ny. en klassiker :) Efter tolv timmar får man lägga ut en ny, det hade nästan gått 24 timmar så enligt reglerna borde min bild gälla och Garone hade fel. Du la upp din efter 11 timmar Juicelol svarade Igår, 17:38:54 Jag lade ut Idag, 16:24:59 Det är ju 23 timmar -.- Woops :rolleyes: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.