Nazar Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Gått 12 timmar så jag langar upp en bild! Desperados 2. Redigerat 8 Juli 2010 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Minns inte vad det heter men har för mig att det kom något västern spel som hette något med Gun(tror jag) för typ 2 år sen? :s Redigerat 8 Juli 2010 av zitroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Desperados 1 elr 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Gått 12 timmar så jag langar upp en bild! Desperados 2. Rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Tyvär så är den liten på grund ut av att fuska.se kan inte ens visa upp normala bilder så jag var tvungen att ladda upp. Redigerat 8 Juli 2010 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Tyvär så är den liten på grund ut av att fuska.se kan inte ens visa upp normala bilder så jag var tvungen att ladda upp.Ta en större bild och ladda upp den på exempelvis imagehack, använd sedan IMG taggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Tyvär så är den liten på grund ut av att fuska.se kan inte ens visa upp normala bilder så jag var tvungen att ladda upp.Ser ut som battletoads Redigerat 8 Juli 2010 av GumPirate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 gått 2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) Gumpirate hade rätt. Fast jag visste inte om man skulle ochså skriva vilken serie av spelet är det. Eller ska man bara svara på namnet. Som typ nån postar Super mario bros räcker det med att man skriver mario? Redigerat 10 Juli 2010 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Man ska ju helst skriva hela namnet. Du kunde ju tex skrivit "Nära/Nästan" som ledtråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Man ska ju helst skriva hela namnet. Du kunde ju tex skrivit "Nära/Nästan" som ledtråd. Ok då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 är det Battletoads & Double Dragon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.