Touchmagic Skrivet 5 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2011 Då tråden står still och då 360Xbox inte ger någon som helst ledtråd så får jag bumpa upp tråden med en ny bild annars kommer väl denna tråden vara död för evigt tar en lätt som alla bör kunna för att få igång trådensuper mario bros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 (redigerat) super mario brosRätt din tur NoSight :P Redigerat 6 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 Donkey Kong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 yes, din tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) yes, din turHAHA Donkey Kong riktig klassiker :D ledtråd Ett plattformspel med den numera så bortglömda Kalle Anka står på menyn. Lika bra som Disneys 16-bitarsklassiker är det dock inte. Redigerat 7 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Quack Attack. Minns det från min barndom. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) Quack Attack. Minns det från min barndom. :DRätt Svar :D ja jag minns det med spelade demot och köpte sen hela spelet har kvar det en idag :P Din tur Whore Redigerat 7 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Morrowind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Morrowind.Rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.