DubbelD Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Ta samma prao som dina polare, blir mycket roligare än att vara själv på nåt sunkit donken eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Har du bestämt dig än? Om jag skulle vara du och inte bestämt sig, då skulle jag ta tagit föräldrarna. Enklaste valet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Har du bestämt dig än? Om jag skulle vara du och inte bestämt sig, då skulle jag ta tagit föräldrarna. Enklaste valet.Det ska vara något som man tycker är kul. Något som man kanske vill blir. Inte något som är enkelt, då kan du lika gärna ta en korvmoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Har inte bestämt mig än. Ska försöka få iväg ett mail till Siba denna helg tror jag. Om jag inte hittar något för det väl bli att försöka övertala personalen på Gamestop eller praoa på pappas jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Var nere på Siba idag med en kompis. Vi fick ett nummer våran mentor skulle ringa bara för att kolla att det var från skolan. Så troligtvis har vi praoplats ordnad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Jag ska praoa på ett dagis nu vecka 8 , *sigh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Undra vart member praoar? ^ Typ särskola eller kanske på posten? Jag .. NOOOW! Vi får inte praoa för kommunen har bojkottat det efter olyckor som skett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Vad för olyckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Ta tillfället i akt och praoa på en arbetsplats du vill jobba på i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Vad för olyckor? En tjej ramlade under en häst, = krossade sina två ben, någon har fått friterad olja eller nåt rakt upp iögat, o massa andra sådana olyckor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 men jippi, det är ju sånna olyckor som kan hända när som helst, det är ju bara fåningt av kommunen att förbjuda det. är er kommun verkligen så fega?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Ah eller om det va skolstyrelsen som tillsammans med rektorerna bara förbjöd praon XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.