Hoppa till innehåll

Fuska.se Bör Skaffa Ett Nytt Underforum, "låsta Trådar".

Gäst Member

Rekommendera inlägg

Mycket dålig idé... Det finns dålda forum dit vissa trådar har blivit flyttade.

Ja, och det har inte vanliga medlemmar tillgång till, och därför kan vi inte veta någonting om det.

Btw, tack för svaret.

Meningen med att låsa trådar ÄR att ni ska veta om det. Då minskar risken att fler misstag upprepas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, och det har inte vanliga medlemmar tillgång till, och därför kan vi inte veta någonting om det.

Btw, tack för svaret.

Meningen med att låsa trådar ÄR att ni ska veta om det. Då minskar risken att fler misstag upprepas.

Men blir det inte jobbigt att se alla låsta trådar i olika underforum? Att skaffa ett eget underforum för låsta trådar skulle passa fint, men ni är inte för idéen så jag kan inte göra så mycket.

Redigerat av Member
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw, tack för svaret.

Men blir det inte jobbigt att se alla låsta trådar i olika underforum? Att skaffa ett eget underforum för låsta trådar skulle passa fint, men ni är inte för idéen så jag kan inte göra så mycket.

En oft fråga Member, men hur gammal är du och vilken skola går du på??? Dina idéer är precis som min klass kompis...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw, tack för svaret.

En fråga. Vad ska du göra med dem låsta trådarna ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

allvarligt talat det kommer bli jobbigt för en del låsta trådar kan var vettiga och då kan det bli svårt att hitta dom!

Håller med, T.ex om det är en väldigt användbar guide från 2004 som någon P11 skulle "råka" bumpa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...