Xade Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Mycket dålig idé... Det finns dålda forum dit vissa trådar har blivit flyttade. Ja, och det har inte vanliga medlemmar tillgång till, och därför kan vi inte veta någonting om det. Btw, tack för svaret. Meningen med att låsa trådar ÄR att ni ska veta om det. Då minskar risken att fler misstag upprepas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Mycket dålig idé... Det finns dålda forum dit vissa trådar har blivit flyttade. Ja, och det har inte vanliga medlemmar tillgång till, och därför kan vi inte veta någonting om det. Btw, tack för svaret. Meningen med att låsa trådar ÄR att ni ska veta om det. Då minskar risken att fler misstag upprepas. Men blir det inte jobbigt att se alla låsta trådar i olika underforum? Att skaffa ett eget underforum för låsta trådar skulle passa fint, men ni är inte för idéen så jag kan inte göra så mycket. Redigerat 18 Januari 2009 av Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Nej, det är ju inte så att alla de som svarat ovanför inte är för ditt förslag, nej nej..;) Förstå att det var en dålig idé? Som Xade sade ovanför, att man ser låsta trådar minskar risken för framtida misstag. Redigerat 18 Januari 2009 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Mycket dålig idé... Det finns dålda forum dit vissa trådar har blivit flyttade. Ja, och det har inte vanliga medlemmar tillgång till, och därför kan vi inte veta någonting om det. Btw, tack för svaret. Meningen med att låsa trådar ÄR att ni ska veta om det. Då minskar risken att fler misstag upprepas. Men blir det inte jobbigt att se alla låsta trådar i olika underforum? Att skaffa ett eget underforum för låsta trådar skulle passa fint, men ni är inte för idéen så jag kan inte göra så mycket. En oft fråga Member, men hur gammal är du och vilken skola går du på??? Dina idéer är precis som min klass kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Jag sitter här med öppen mun, och mina ögonbryn ser ut så här: / \ Jag fattar bara inte vad du snackar om. Varför ha ett underforum för låsta trådar, som (typ) ingen kan se, när man lika gärna kan ta bort dem? Ologiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Mycket dålig idé... Det finns dålda forum dit vissa trådar har blivit flyttade. Ja, och det har inte vanliga medlemmar tillgång till, och därför kan vi inte veta någonting om det. Btw, tack för svaret. Meningen med att låsa trådar ÄR att ni ska veta om det. Då minskar risken att fler misstag upprepas. Men blir det inte jobbigt att se alla låsta trådar i olika underforum? Att skaffa ett eget underforum för låsta trådar skulle passa fint, men ni är inte för idéen så jag kan inte göra så mycket. En fråga. Vad ska du göra med dem låsta trådarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 allvarligt talat det kommer bli jobbigt för en del låsta trådar kan var vettiga och då kan det bli svårt att hitta dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 allvarligt talat det kommer bli jobbigt för en del låsta trådar kan var vettiga och då kan det bli svårt att hitta dom!Håller med, T.ex om det är en väldigt användbar guide från 2004 som någon P11 skulle "råka" bumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.