Gäst Justfiwi Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Hejsan! Funderar på att skaffa en Iphone och undrar därför priset med ett vanligt abbonemang. Men jag suger på att tyda Telias hemsida, kan någon hjälpa mig? http://www.telia.se/privat/produkter_tjans...phone_redirect# Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Med "Mobil till Vänner" kostar mobilen 5351kr. Om du köper med kontantkort kostar den 5500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Ett tips från mig är att inte köpa med kontant kort om du har planer på att surfa mycket, du kommer bli ruinerad då. Så ta ett abonnemang med gratis internet surfing då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Med "Mobil till Vänner" kostar mobilen 5351kr. Om du köper med kontantkort kostar den 5500. Och vad blir det i månaden samt hur mkt får jag ringa för osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 abonnemang = du får en räkning för hur mycket du har ringt/smsat/surfat för i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Med "Mobil till Vänner" kostar mobilen 5351kr. Om du köper med kontantkort kostar den 5500. Och vad blir det i månaden samt hur mkt får jag ringa för osv Varför kollar du inte det själv? Till höger är det en knapp där det står "Visa info". Tryck på den så får du reda på vad du får för abonnemanget. Telia vänner: "Du ringer för 0 kr/minut till alla andra som har Telia mobilabonnemang. Väljer du att ringa till andra mobilabonnemang eller när du ringer till fasta telenätet betalar du bara 69 öre/minut. Månadskostnaden är 69 kronor. Öppningsavgiften 69 öre/samtal. Mer prisinformation hittar du i prislistan. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.