Tjoppaloppa Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Just ja.. Kan man hoppa över flaggstången i Super Mario Bros?? Vad händer i så fall?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) I vissa lvlar kan man det har jag hört, men om man gör det måste man starta om hela lvln igen. Edit: Vissa lvlar i the Mario the lost lvls med Luigi, men i det Super mario bros vet jag inte, men det borde nog inte gå, 5000 poäng är det högsta du får iaf. Redigerat 18 Januari 2009 av Ruthar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 I vissa lvlar kan man det har jag hört, men om man gör det måste man starta om hela lvln igen. Edit: Vissa lvlar i the Mario the lost lvls med Luigi, men i det Super mario bros vet jag inte, men det borde nog inte gå, 5000 poäng är det högsta du får iaf. Det gick för mig en gång, kan vara en bugg eller något! Det som händer är att man bara springer och springer. Ganska kul faktiskt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 man springer med typ en slottsmur i bakgrunden tills tiden tar slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Nej det går inte, hoppar du så blir det som en osynlig vägg och du rammlar ner på flaggstången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 http://www.youtube.com/watch?v=OQ9LOCf1bJQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 Nej det går inte, hoppar du så blir det som en osynlig vägg och du rammlar ner på flaggstången.EPHIC PHAIL on you Det går när du gör det så gå och går man tills tiden tar slut lawl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 åh va häftig du va då j*vla p12a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Jodå det går, jag har gjort de själv flera gånger. Det som händer är som sagt att man bara springer och springer med slottsmuren i bakgrunden och kan inte göra nåt annat. Men det går bara på vissa banor. Har för mig att jag klarade de på 3-4 eller nånting... eller var de 4-3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Nej det går inte, hoppar du så blir det som en osynlig vägg och du rammlar ner på flaggstången.EPHIC PHAIL on you Det går när du gör det så gå och går man tills tiden tar slut lawl Jag finner inte ord att beskriva hur j*vla gay du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Nej det går inte, hoppar du så blir det som en osynlig vägg och du rammlar ner på flaggstången.EPHIC PHAIL on you Det går när du gör det så gå och går man tills tiden tar slut lawl Vafan, det är inte roligt längre att säga Epic Fail och lawl.Btw, vad mear du med: "Det går när du gör det så gå och går man tills tiden tar slut lawl" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg