Salzalada Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag köpte DS för jag visste att jag bara kommer spela på det när jag inte är hemma. Den är mycket mindre än ett PSP och passar perfekt i bakfickan. Däremot är grafiken VÄRDELÖS, jag trodde inte att den skulle vara så kass när jag köpte den! Spelkänslan är det inget fel på, jag älskar touch screen! :D Det ska komma en ny modell PSP, med touch screen och inbyggd SSD-hårddisk. Visserligen är det bara rykten, Sony har inte bekräftat något, men de har inte förnekat det heller :) Om jag skulle varit du skulle jag vänta på det nya PSP:et och köpa det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag köpte DS för jag visste att jag bara kommer spela på det när jag inte är hemma. Den är mycket mindre än ett PSP och passar perfekt i bakfickan. Däremot är grafiken VÄRDELÖS, jag trodde inte att den skulle vara så kass när jag köpte den! Spelkänslan är det inget fel på, jag älskar touch screen! :D Det ska komma en ny modell PSP, med touch screen och inbyggd SSD-hårddisk. Visserligen är det bara rykten, Sony har inte bekräftat något, men de har inte förnekat det heller :) Om jag skulle varit du skulle jag vänta på det nya PSP:et och köpa det :) Om det nu inte är bekräftat kan det ju dröja år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 fel den har 0,3 megapixelOops Epic Fail av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag har inte spelat Ds, funderar dock på att köpa en röd snygg som f*n men iaf psp är rätt bra så länge man kör custom firmware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.